İHALE İLANI: 2018-591742 no lu 3 Grup Laboratuvar Cihazı Alımı İhalesinin Dokümanı

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DUYURU: 2018/2 Çağrısı: BAP Koordinatörlüğü tarafından iki farklı proje türünde çağrıya çıkılmıştır:


a.) 2018 yılı Hızlı Destek Projeleri Çağrısı: Başvuru yapmayı düşünen öğretim üyelerinin 2018 yılı Hızlı Destek başvuru kriterlerini göz önünde bulundurarak, ekte yer alan formu doldurarak ve proforma ekleyerek* 1-19 Ekim 2018 tarihleri arasında BAP Koordinatörlüğüne evrakları teslim  etmesi gerekmektedir.

*Hızlı Destek Projeleri için analiz hizmetlerine ilişkin proforma, Merkezi Araştırma Laboratuvarı personeli Hüseyin ATAŞ tarafından verilmektedir (İletişim: 2801313)

b.) Kastamonu Üniversitesi ve Mindanao State Üniversitesi (Filipinler) Ortak Proje Çağrısı: Başvurular 05 Kasım-07 Aralık 2018 tarihleri arasında BAP Otomasyon Sistemi üzerinden (Kapsamlı Araştırma Projeleri seçeneği işaretlenerek) alınacaktır. 

 *Koordinatörlüğümüz bütçesi ve imkanları dikkate alınarak değerlendirilecektir.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    1.        Proje yürütücüleri tarafından BAP birimine mal yada hizmet alım formu gönderilecektir
    2.        BAP birimi bu forma istinaden onay belgesini hazırlayıp proje yürücüsüne mail olarak gönderecektir
    3.        Proje yürütücüleri bu mailin çıktısını alıp, belgede görevli piyasa fiyat ar. gör.'lerine imzalatıp iki nüsha olarak BAP birimine ıslak imzalı olarak gönderecektir
    4.        BAP birimi bu formu EBYS sistemine kaydedecek ve giden sayısı alacaktır. Bunu da proje yürütücüsüne bildirecektir.
    5.        Lütfen bu işlemleri tamamlamadan firmalardan teklif alma sürecine başlamayınız

 Proje yürütücülerinin dikkatine ! Yapacağınız satınalmalarda ilgili firmalara ödeme yapılabilmesi için firmaların Kamu İhale Kurumu tarafından yasaklı olarak ilan edilmemesi gerekmektedir. Bu nedenle piyasa fiyat araştırması sonucu doğrudan teminin yapılacağı firmaya bu konunun sorularak teyidinin yapılması gerekmektedir. Aksi halde alım yapılmış olsa dahi firmaya ödeme yapılması mümkün olmayacaktır.  

 MALİ SÜREÇLER: Proje kapsamında yapılacak mal ve hizmet alımları ile yolluk ve yevmiye ödemeleri ile ilgili hususlar, PROJE UYGULAMA SÜRECİ başlığı altındaki bölümde detaylı olarak anlatılmıştır.             

   Proje kapsamında yapılacak satınalmaların faturaları şu şekilde kestirilmelidir: Fatura Bilgileri: Kastamonu Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı, Vergi No: 5270444266, proje numarası faturanın alt kısımında müsait bir yere yazılmalıdır

 Web sayfamızda Projeden yapılan yayınlar başlıklı bir bölüm açılmıştır. İsteyen öğretim elemanları yayın bilgilerini mail atarlarsa bu bölüme koyulacaktır. Mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.